Galaxy cross shirt

27.07.2013 14:30

čuZzZZz všem čtenářům :)

Vím, že sem často přidáváme články, které se týkají „galaxy“ motivu. Tento nápad se mi ale tak zalíbil, že jsem si toto tričko hned musela vyrobit :). Já jsem velký milovník křížů, a proto vám sem tento článek musím dát.

Postup je samozřejmě podobný těm ostatním – velice jednoduchý a přitom je výsledek naprosto úžasný.

Potřebujeme:

  • Barvy na textil (fialová, modrá, bílá) – dobré je, pokud si hodláte motiv udělat na černé tričko, koupit si barvy speciálně na tmavý textil. Barvy jsem pořídila v papírnictví okolo 40,- kus.
  • Bílé nebo černé tričko.
  • Houbičku
  • Papírovou lepící pásku
  • krejčovskou křídu
  • pravítko
  • štětec

Postup:

Nejprve si na tričko namalujeme krejčovskou křídou motiv kříže – pomůžeme si pravítkem. Poté motiv oblepíme páskou. Poté houbičku namáčíme do barev (některé barvy jsou vodou ředitelné!). A postupně tiskneme barevné skvrny. Nakonec do kříže děláme štětcem bílé tečky – hvězdičky. Po zaschnutí barev odloupneme pásku.

PS: Na obalu barev je napsaný postup. U některých barev je potřeba motiv z rubu přežehlit.

Můj výsledek:

Fotografie pro inspiraci: