NÁRAMEK Z VÍČEK OD PLECHOVEK

06.08.2013 11:58
Untitled 2fg
 

 

Dnes vám přidávám návod, jak si vyrobit opravdu originální a jednoduchý náramek na ruku, tentokrát z víček od plechovek.
Jak jsem říkala již v předešlých článcích, mám ráda DIY, obzvláště, když je v tom zapojena recyklace a pokud patříte k milovníkům energy drinků, nebo jiných nápojů v plechovkách (například pivo) tak je tento návod určený přímo pro vás!
Já dřív takováto víčka sbírala a dávala si je na tašku. Mám jich opravdu spousty!
Potřebujeme:
- Víčka od plechovek (mohou být i různobarevná)
- Nějaký provázek, mašličku, či kůžičku
- Barvy v případě, že chcete mít náramek barevný (já to nabarvila lakem na nehty)
Postup:
Teď budeme jednotlivá víčka navlékat na provázek, aby jste pochopili, jak se to přesně dělá přikládám video. Ale jestli chcete mít ten náramek barevný, tak samozřejmě nejdřív jednotlivá víčka nabarvíme.
Tak snad už je vám vše jasné. Pokud by jste nechtěli mít takové vázání, jak je zde na videu, můžete použit různé bižuterské komponenty.
Zde přikládám fotografie mých náramků: